Binnen de 5 dagen terug aanmelden ??

Weergave van 2 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #14946
      PixelDude
      Bijdrager

      Enkele dagen geleden maakte ik een update van mijn RC en Mini 3. Dit naar aanleiding van het FDR1bericht ‘Zalige nieuwe feature in de nieuwste DJI fly voor je home point’.
      Ik wilde controleren of de updates verrassingen inhielden en daarom probeerde ik het opstijgen tot max 2m en het landen uit in de tuin.
      Tot mijn verwondering zag ik kortstondig een scherm dat meedeelde dat ik me binnen 5 dagen terug moest aanmelden.
      Wat wordt er bedoeld met ‘aanmelden’?
      Kan aanmelden op locatie gebeuren of moet je daarvoor een internet verbinding hebben? Dat zou dan betekenen dat je dat best thuis doet vooraleer op pad te gaan.
      Zijn er nog andere merkwaardigheden te vermelden?

    • #14947
      Steven
      Sleutelbeheerder

      Hoi,

      In de DJI-app “DJI Fly” ben je aangemeld bij DJI. Je hebt er immers een profiel.
      Als DJI je vraagt terug aan te melden, dan ben je mogelijks afgemeld in de app, en moet je dit even terug doen.
      Daartoe start je je RC etc. best even thuis op (Wifi nodig), en klik je onderaan het scherm op “Profiel”. Daar kan je aan en afmelden.

      Mogelijk gewoon een veiligheid van DJI die toevallig samenging met je update.
      Ben je onder “profiel” wél aangemeld, dan moet je niets ondernemen.

    • #14948
      PixelDude
      Bijdrager

      Bedankt.
      Er was nog iets anders aan de hand door de update. Mijn wachtwoord werd niet meer aanvaard.
      Inmiddels heb ik mijn account (denk ik toch) terug in orde gezet.
      Ik zal binnen 5 dagen wel zien of alles terug ok is.

Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.