- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 2 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 maanden, 1 week geleden door Danny Verslype.
-
AuteurBerichten
-
-
17/07/2025 om 13:15 #15407Danny VerslypeBijdrager
Vandaag goedkeuring ontvangen om binnenkort te vliegen in een militaire zone (het station van Bergen)
Ik moet zoals bij gewone vluchten
“in de lucht” via de “opstijg”-knop
“op de grond” via de “land”-knop
“Gesloten” via de knop “bewerking sluiten”, dit alles met de DAA fly module.
Ik moet ook 45 minuten voor aanvang de geozonemanager verwittigen via telefoon maar er staat geen nummer bij vermeld !!
Wie weet raad ?Hieronder een stukje uit de goedkeuring:
MIL_DELTA_VLUCHTBEPERKINGEN
Instructies van [geozone manager 1]
De UAS-exploitant moet ten minste 45 minuten vóór de start van de UAS-operatie contact opnemen met de [geozonemanager] op het volgende [telefoonnummer]:
– om toestemming te verkrijgen om de handeling uit te voeren;
– zijn/haar mobiele telefoonnummer op te geven, waarop hij/zij te allen tijde bereikbaar is;
Na de operatie moet de UAS-operator de [geozonemanager] ervan op de hoogte stellen dat de operatie is beëindigd.
-
17/07/2025 om 13:54 #15408Stefanie van DijkBijdrager
Dus je hebt goedkeuring gekregen maar geen contactgegevens van de geozonemanager, wel een naam misschien? Staat er ergens een algemeen nummer vermeld? Anders misschien per mail aangeven dat je benodigde gegevens mist in je goedkeuring.
-
17/07/2025 om 15:39 #15409Danny VerslypeBijdrager
Een email sturen zou kunnen lukken, maar aan wie ??
-
17/07/2025 om 15:51 #15410Stefanie van DijkBijdrager
Hoe heb je dan goedkeuring ontvangen???
-
17/07/2025 om 16:04 #15411Danny VerslypeBijdrager
Via email, maar het is een no-reply adres (“Drone & Aerial Activities Platform” <noreply@skeydrone.tech>; )
-
18/07/2025 om 14:33 #15418Stefanie van DijkBijdrager
Ik heb zelf geen account dus hoe het precies werkt kan ik niet naspelen, maareh als je geen contact button of help optie kunt vinden na inloggen dan zie ik in ieder geval wel een feedback button op het inlogscherm die zou je kunnen proberen of het contactformulier van skeyes misschien … https://www.skeyes.be/nl/contacteer-ons/
-
18/07/2025 om 18:12 #15419Danny VerslypeBijdrager
Dat contactformulier heb ik gisteren al ingevuld en doorgestuurd omdat ik geen nuttige info vond op de websites van skeyes over mijn probleem.
-
-
-
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.