- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 maanden, 3 weken geleden door .
Weergave van 5 geneste reacties
Weergave van 5 geneste reacties
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Home › Forums › DJI Mini 3 Pro › DJI CARE REFRESH
Goedenavond,
Ik heb dankzij 21 juli een koopje kunnen doen voor een nieuwe DJI Mini 3 pro. Ik zou daar echter de DJI CARE Refresh willen bijnemen. Mijn drone wordt woensdag geleverd. Als ik pas mijn drone activeer op zaterdag 29/07, heb ik dan nog 48 uren om de DJI Care te activeren?
Hoi Dirk,
Eens je je drone AANZET en INLOGT met je DJI Profiel (voor je eerste vlucht of updates), heb je 48 uur om DJI Care Refresh te activeren.
Veel vliegplezier!
Heb drone net binnen, ik ga me eerst buigen over de handleiding. Ik heb deze gekocht met een 21 juli aanbieding en Fnac korting voor iets meer dan 800, dus en koopje. Ik zou pas echt willen gaan vliegen in september of oktober. Dus als ik dan pas mijn drone activeer en registreer en DJcare aanvraag is het in orde, niet?
Hoe verloopt dit als je schade hebt?
Als je schade hebt (en DJI Care Refresh hebt natuurlijk), dan
1) Neem je contact op met DJI
2) krijg je een manier om je product op te sturen
3) wacht je
4) krijg je je gerepareerde product of een vervangproduct terug
Je startpunt voor een vervanging: https://www.dji.com/be/support/service/djicare-refresh (onderaan) en klik op “request a service” (je zal moeten inloggen dan met je DJI-account)
Bedankt.
ik heb een Gimbal eror code 1D020001
Deze beweegt dus niet meer.