DJI CARE REFRESH

Home Forums DJI Mini 3 Pro DJI CARE REFRESH

Weergave van 5 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #10657
      Dirk Van Ishoven
      Bijdrager

      Goedenavond,

      Ik heb dankzij 21 juli een koopje kunnen doen voor een nieuwe DJI Mini 3 pro. Ik zou daar echter de DJI CARE Refresh willen bijnemen. Mijn drone wordt woensdag geleverd. Als ik pas mijn drone activeer op zaterdag 29/07, heb ik dan nog 48 uren om de DJI Care te activeren?

    • #10658
      Steven
      Sleutelbeheerder

      Hoi Dirk,

      Eens je je drone AANZET en INLOGT met je DJI Profiel (voor je eerste vlucht of updates), heb je 48 uur om DJI Care Refresh te activeren.

      Veel vliegplezier!

    • #10714
      Dirk Van Ishoven
      Bijdrager

      Heb drone net binnen, ik ga me eerst buigen over de handleiding. Ik heb deze gekocht met een 21 juli aanbieding en Fnac korting voor iets meer dan 800, dus en koopje. Ik zou pas echt willen gaan vliegen in september of oktober. Dus als ik dan pas mijn drone activeer en registreer en DJcare aanvraag is het in orde, niet?

    • #11764
      Rik Lameyze
      Bijdrager

      Hoe verloopt dit als je schade hebt?

    • #11765
      Steven
      Sleutelbeheerder

      Als je schade hebt (en DJI Care Refresh hebt natuurlijk), dan
      1) Neem je contact op met DJI
      2) krijg je een manier om je product op te sturen
      3) wacht je
      4) krijg je je gerepareerde product of een vervangproduct terug

      Je startpunt voor een vervanging: https://www.dji.com/be/support/service/djicare-refresh (onderaan) en klik op “request a service” (je zal moeten inloggen dan met je DJI-account)

    • #11766
      Rik Lameyze
      Bijdrager

      Bedankt.
      ik heb een Gimbal eror code 1D020001
      Deze beweegt dus niet meer.

Weergave van 5 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.