Home › Forums › Varia – Wetgeving › Ervaring klantenservice DJI bij reparatie
Getagd: DJI herstelling
- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren, 6 maanden geleden door Didier De Vos.
-
AuteurBerichten
-
-
05/03/2021 om 09:43 #4300Kristoff De TurckBijdrager
Ik dacht even om hier mijn ervaringen met de klantenservice van DJI te posten omdat ik daar recent gebruik heb van gemaakt.
Aanleiding : crash met de DJI Mavic Air tijdens vakantie in het buitenland, 1 achterbeen links afgebroken.
Eerst gekeken naar lokale herstellers, de prijzen die ik kreeg varieerden van 125,- tot 160,- euro. Ik heb dan ook eens gekeken naar de herstelmogelijkheden bij DJI zelf en na wat lezen geopteerd om hiervoor te kiezen.
Zodus : drone voor herstelling via UPS opgestuurd naar een erkend hersteller in Nederland (In België zijn er geen officieel erkende volgens de website van DJI, dus opgelet met wie dat zou claimen hier in België…). Via het aangemaakte ‘case number’ kon ik alles perfect online opvolgen (ophaling, aflevering, controle, prijsofferte, aanvaarding van de herstelling, betaling en terugzending). Aanpassingen van al die statussen is zelf ‘close te realtime’!
En het beste : periode tussen drone verzenden en terug ontvangen (amper anderhalve week) en de kostprijs voor de herstelling, inclusief terugzending naar mijn adres > 78 euro!!
Zeer positieve ervaring dus. Het inpakken en verzenden is wat gepruts omdat je ook foto’s moet nemen en dergelijke meer maar laat dat je zeker niet weerhouden om de herstelling door DJI zelf te laten uitvoeren. Ik vreesde wat voor lange hersteltijden of duurdere prijzen maar dat bleek absoluut niet te kloppen, integendeel zelfs…
-
05/03/2021 om 12:43 #4302StevenSleutelbeheerder
Fijn te horen dat alles zo positief ging! Happy flying!
-
22/03/2021 om 16:21 #4484Didier De VosBijdrager
Heb vandaag ook via UPS mijn remote controller opgestuurd naar Nederland, ben benieuwd hoop dat dit snel klaar is.
Het probleem was de remote controller die niet meer oplaadde, de witte lichtjes knipperden niet meer.
Afhandeling met de DJI case nummer en UPS verliep heel vlot en snel.
Nu uitkijken naar het terug in ontvangst nemen van de RC.
-
-
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.